"... Турбота про здоров'я - найважливіша праця вихователя.

Від  життєрадісності, бадьорості дітей залежить їхнє духовне життя, світогляд, розумовий розвиток міцність знань, віри в свої сили.


В. Сухомлинський"

      

     У дошкільному віці дуже важливо розвинути у дітей інтерес до здорового способу життя, адже це одна з передумов міцного здоров'я. Адже дитина зростає веселою, бадьорою, допитливою й готовоюактивно пізнавати нвколишній світ лише за умови, якщо вона почувається здоровою.

   Головним завданням нашого закладу є збереження, зміцнення та відновлення здоровя дітей дошкільного віку.

 

Робота здійснюється у таких напрямках:

    

     - створення умов для фізичного розвитку і зниження захворюваності вихованців;

 

    - підвищення рівня педагогічної майстерності і ділової кваліфікації працівників дошкільного закладу;

 

  - співпраця із медичними працівниками у розв'язанні фізкультурно-оздоровчих завдань;

 

  - упровадження інноваційних педагогічних технологій та нетрадиційних методик оздоровлення;

 

  - взаємодія дошкільного закладу і родини.

 

Під час роботи з дітьми ми активно

використовуємо такі технології:

  • вправи на масажних  доріжках і килимках;
  • гімнастика з елементами: силових вправ, у-шу, стрейтчин, бебі-йога, аеробіка, пілатекс;
  • логоритміка;
  • фітбол-аеробіка;
  • заняття за методикою Миколи Єфіменка;
  • дихальна гімнастика за методикою Бутейка, Стрельнікової;
  • вправи на степ-платформах;
  • відвідування сеансів аромотерапії та спелеотерапії;
  • вживання трав'яних чаїв.

Вправи позитивно впливають на роботу всіх внутрішніх органів та дає змогу:

  • зміцнювати основні групи мязів;
  • формувати правильну поставу та попереджати її порушення;
  • розвивати вестибулярний апарат;
  • зміцнювати серцево-судинну систему та органи дихання;
  • активувати обмін речовин;
  • підвищувати імунітет.

Вправи на масажних килимках

Фітбол-аеробіка

Степ-аеробіка

Заняття за методикою М. Єфіменко

Ритміка

Аеробіка

Пілатекс

Стретчинг

Черлідинг

Мажоретки

Спелеотерапія

Аромотерапія

Арт-терапевтичні технології:

  • пісочна терапія
  • малюнкова терапія
  • квіткотерапія
  • музикотерапія

Пісочна терапія

Малюнкова терапія

Квіткотерапія

Музикотерапія

        Степ-аеробіка - це тренування, в основу якого покладено різні способи спуску та підйому на спеціальну степ-платформу.

    При виконанні вправ покращується вентиляція легенів, поступово формуються навички правильного дихання під час рухів, удоскрналюється рівновага.

 Заняття зі степ-аеробіки містять такі етапи:

  • вступна частина - діти оббігають або обходять платформи "змійкою";
  • загальнорозвивальні вправи - виконуються у різних вихідних положеннях (стоячи, сидячи, лежачи). Такі вправи розвивають відчуття рівноваги, координацію рухів і сприяють розвитку орієнтування у просторі;
  • основа частина -різноманітні вправи на розвиток сили, спритності, витривалості, зокрема з різними атрибутами;
  • заключна частина - вправи з низьким рівнем інтенсивності на вентиляцію легенів.

   Основними правилами техніки виконання степ-аеробіки є такі:

  • виконувати кроки в центр степ-платформи;
  • при підйомі на степ-платформу ставити всю підошву ступні, а спускатись ставлячи ногу з носка на п'ятку, перш ніж зробити наступний крок;
  • - спустившись зі степ-платформи, залишатися стояти неподалік від неї - не відступати більше, ніж на довжину ступні від степ-платформи;
  • не підійматися й неспускатися зі степ-платформи, стоячи до неї спиною;
  • - робити крок з легкістю, не вдаряти по степ-платформі ногами.

   Техніка степ-аеробіки сприяє формуванню у дітей правильної постави. Тому дуже важливо час від часу нагадувати їм про необхідність збереження правильного положення тіла під час виконання всіх рухів.

 

     Особливе місце на заняттях зі степ-аеробіки посідає музика. Вона є мотивуючим чинником, тому для кожного етапу заняття варто підбирати музику відповідного темпу і тривалості.

    Важливим прийомом на заняттях зі степ-аеробіки є слдовесні команди. Вони повинні бути короткими і чіткими.